Als u een fout heeft gevonden op de pagina, of de website werkt niet goed, maak dan gebruik van ons contactforumulier en informeer ons erover.

Onderaan voorbeelden van juiste zoektermen in de zoekmachine

Het laptop model dat uw bezitWat u hoort in te voeren

Lenovo Thinkpad EDGE 14Lenovo 14

Acer aspire 5738Acer 5738

Sony Vaio SVE1111M1ESony SVE11

Samsung NP350E5C-A05PLSamsung NP350E5C

Dell Inspiron 17RDell 17R

Toshiba Satellite L850-B206Toshiba L850

Asus EEE PC 1001HAAsus 1001HA

DELL MINI 9DELL 9

Fujitsu-Siemens Amilo A1451Fujitsu A1451

Packard Bell iPower GX-MPackard GX-M

Acer Aspire ONE ZG5Acer ZG5

Als u problemen heeft neem dan contact met ons op

FAQ

 

I. Wat ontvang ik bij aankoop?
Voor de prijs van een vervangingsset krijgt u alle elementen die nodig zijn om het toetsenbord te herstellen, dzw: - toets (bij grote toetsen bevinden zich soms metalen scharnieren die we ook toevoegen), - sluiting onder de toets (plastic element die toetsen met het toetsenbord verbindt), - siliconen rubber.
II. Wat wordt er bedoeld met verschillende soorten sluitingen?
Er bestaan verschillende soorten sluitingen. Bij identieke toetsenborden kunnen verschillende soorten worden toegepast, die niet compatibel zijn met elkaar. Om de toets te laten passen, hoort de sluiting identiek te zijn als op uw toetsenbord.
III. Hoe vind ik de juiste toets?
De eerste manier. Van de linkerlijst kiezen we de laptopproducent, daarna het model en de serie (al deze gegevens horen zich te bevinden op de laptop),  u wordt doorgestuurd naar een pagina waar u toetsenbordtypes vindt die werden gebruikt bij een bepaald laptop model
De tweede manier. In de zoekmachine op de hoofdpagina, voert u het toetsenbordmodel in, nadat u op "zoeken" klilkt, krijgt u de beschikbare modellen te zien.
De derde manier. U kunt ons een foto sturen van de lege plek van de toets en beschrijven wat het toestelmodel is, dan passen wij de juiste toets voor u aan.
IV. Hoe controleer ik de beschikbaarheid van de toetsen?
Nadat u het model en het clip type kiest - krijgt u foto's te zien van toetsenborden uit ons assortiment, toetsen die wit gemarkeerd zijn op de foto's zijn niet meer beschikbaar.
V. Zijn de toetsen nieuw?
De toetsen komen grotendeels van de secundaire markt - dus sommige items kunnen sporen van gebruik dragen. Alle foto's op de site, laten toetsenborden zien waar de toetsen vandaan komen. Op foto's kunt u duidelijk de staat van het product zien.
VI. Wanneer ontvang ik de bestelling?
Alle pakketten worden verstuurd met Poczta Polska en komen normaal gesproken binnen 3-5 dagen aan in EU landen, wat de rest van de landen betreft, komen deze pakketten normaal gesproken binnen 1-3 weken aan.
VII. Hoe worden de toetsen verstuurd?
Alle toetsen zijn verpakt in noppenfolie zodat ze niet beschadigen tijdens het transport. Dit worden verstuurd in enveloppen.
VIII. Is het mogelijk om een toets te kopen, die niet op de lijst staat?
Als het toetsenbord niet op de lijst staat, kunt u gebruik maken van ons contactformulier. In het formulier hoort u rekening te houden met het bijvoegen van: - een foto van het toetsenbord, - een foto van de lege plek van de toets, - aanwijzen/omschrijven wat het toetsenbordmodel is (zover u in staat bent). Er is een grote kans om de juiste toets aan te passen.
IX. Is het mogelijk om de beschadigde toets of sluiting na te kijken?
Helaas is dit niet mogelijk. Beschadigde elementen zijn te klein om / niet geschikt voor het afdichten.
X. Wat zijn de verzendkosten bij aankoop van een groter aantal toetsen?
De verzendkosten, onafhankelijk van het aantal aangeschafte producten, zijn altijd hetzelfde, zoals zichtbaar in de tabel (keuzemenu Bezorging)
XI.Is het mogelijk om een BTW factuur te ontvangen?
Bij elke bestelling krijgt u een BTW 23% factuur in het Pools.
XII. Is het mogelijk om persoonlijk de toetsen op te halen?
Helaas is dit niet mogelijk, alle toetsen worden verstuurd en de betaling dient te worden overgemaakt op bedrijfsrekeningnummers.
XIII. Ik heb een toetsenbord met het regionale toetsen systeem (Duits, Deens, Italiaans etc.). Bestaat er een mogelijkheid om een toets te kopen met een ongebruikelijke letter?
Bij elk model bevinden zich foto's van toetsenborden in regionale toetsen systemen die we bezitten, als u niet de juiste toets heeft gevonden neem dan contact met ons op, er is een mogelijke kans dat het ons lukt om die aan te passen.
XIV. Hoe kan ik betalen voor mijn aankopen?
Voor het gemak en de snelheid, bieden wij de meest populaire vormen van betaling, zoals traditionele overboeking en PayPal.
XV. Wat hoor ik te doen bij aankoop van een verkeerde toets? Bestaat er een kans om het terug te sturen?
Natuurlijk, als u een verkeerde toets koopt, of u bent niet tevreden met uw aankoop, kunt u het altijd retourneren of ruilen binnen 14 dagen na ontvangst. Wij verzoeken u wel vriendelijk om ons hier eerder over te informeren via e-mail en daarna een aangetekende envelop/pakket te sturen naar het volgende adres:

ZWROTY i WYMIANY Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. J. Sobieskiego 3
46-061 Zlinice
Poland/Polska 

Als u vragen of opmerkingen heeft, neem dan contact met ons op:

+48 888 333 177

WhatsApp +48 888 333 177

39709128

Skype Me™!

support@laptopkey.eu