I. Algemene bepalingen
1. Dit Reglement is een integraal onderdeel van het contract van de verkoop van de producten aangeboden door het bedrijf:
Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie
BTW nummer: PL9910265125
KvK nummer:161439805
Filiaal:
ul. J. Sobieskiego 3
46-061 Źlinice
Bankrekening:
BIC/SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL22 1050 1504 1000 0091 3085 8773
De autoriteit die de bedrijfsactiviteit heeft geregistreerd : Burgemeester van Prószków
Toegang tot de Centrale Registratie en Informatie over de Bedrijfsactiviteiten. (Ceidg, Poolse KVK)
2. De verkoop verloopt via het internet tussen de koper die het product bestelt in de online-shop klawiszedolaptopa.pl en de aangesloten winkels, verder genoemd de Klant, en de verkoper genoemd de Winkel/Online-Shop.
3. Elke klant die producten bestelt via het bedrijf klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof is verplicht om het reglement te lezen en zich te houden aan de voorwaarden.
II. Ontvangst en realisatie v/d bestellingen:
4. De winkel verkoopt producten via het internet:touchespourclaviers.fr , klawiszdolaptopa.pl , klawiszedolaptopa.pl , laptoptaste.de , laptopkey-europe.eu , laptopkeys-europe.eu , singlelaptopkeys.com , laptopkey.eu , tastiperletastiere.it , teclasparateclado.es , www.klavishydlaklaviatury.ru , www.toetsenbordtoetsen.nl , www.pliktra.gr , www.klavyeyetus.web.tr , www.klavesydoklavesnic.cz , www.tangenter.se , www.tastepentrutastatura.ro , www.teclasparateclado.pt . Informatie over de producten worden door de Winkel op eigen site gepubliceerd. Alle producten zijn afkomstig van de secundaire markt.
5. Bestellingen van de klanten worden ontvangen via de online winkel. Bij bestelling is het niet noodzakelijk om een account aan te maken of je te registreren op de pagina. Nadat de klant heeft besteld, wordt hij/zij geïnformeerd via e-mail, dat de bestelling is aangekomen in de Winkel.
6. De klant die een bestelling plaatst, gaat een verkoopovereenkomst aan voor bestelde goederen uit de winkel met betalingsverplichting.
7. Bij het plaatsen van de bestelling, behoort de klant:
a) een product te kiezen
b) de manier van levering aan te geven en het adres waarnaar het product moet worden verstuurd
c) de betaalmethode aan te geven
8. In geval de producten van de bestelling niet beschikbaar zijn, wordt de klant geïnformeerd over de status van de bestelling en beslist hij/zij over de manier van de realisatie (gedeeltelijke uitvoering of annulering van de gehele opdracht).
9. Als het item niet beschikbaar is (niet op voorraad) , en het onmogelijk is om de bestelling van de klant te realiseren – zal de Winkel de klant de waarde van de bestelling en verzendkosten binnen 14 (veertien) kalenderdagen vanaf het annuleren van de bestelling, terugsturen naar de opgegeven bankrekening of PayPal-rekening, tenzij de klant uitdrukkelijk akkoord is gegaan met een andere oplossing - in elk geval wordt de klant niet belast met kosten voor de teruggave.
III. Veranderingen in bestellingen:
10. Veranderingen in bestellingen kan de klant doen tot het moment van zijn realisatie (dat wilt zeggen vanaf het moment van de verzendoverdracht). De klant kan de verzending volledig annuleren, tot het moment van de verzending.
IV. Prijzen van producten en verzendkosten:
11. Alle prijzen van de producten zijn geplaatst op de website van de Winkel en zijn brutto, inclusief BTW, in Poolse zloty of euroʼs, en zijn exclusief de kosten van de levering.
12. De prijs aangegeven bij elk product wordt bindend op het moment van de plaatsing van de bestelling van de klant. Bij aankoop van een groter aantal toetsen daalt de prijs per eenheid zoals aangegeven in de tabel "prijslijst” (http://www.toetsenbordtoetsen.nl/prijslijst)
13. Verzendkosten worden betaald door de klant, deze zijn hetzelfde, ongeacht het aantal en de grootte van de gekochte artikelen . Je kunt er meer over lezen in "Bezorging” (http://www.toetsenbordtoetsen.nl/levering-en-uitvoering)
14. In het geval van aankoop via computerservices of aankoop van meer dan PLN 50, is de aangetekende prioriteit zending op Pools terrein gratis, voor dit doel hoort u bij de keuze van de leveringsvorm, de juiste positie te kiezen.
V. Levertijd:
15. Elk product wordt uiterlijk de volgende dag na het innen van de betaling, verstuurd. Bestellingen geplaatst en betaald voor 14:30 uur worden dezelfde dag nog verstuurd, bestellingen geplaatst op zondag en zaterdag worden op maandag verstuurd.
16. Bestellingen worden geleverd via de Poolse Post of koerier DPD naar het door de Klant aangegeven adres.
17. Methode en door de vervoerders verklaarde levertijd op Pools terrein:
a) Poolse Post
- Aangetekend – D+1
b) koeriersbedrijf DPD - D + 1
c) Inpost – D+5
Methode en door de vervoerders verklaarde levertijd op het Europees terrein:
a) Poolse Post:
- Standaard pakket (zonder pakket nummer) - D+5,
- Aangetekend pakket (met het pakket nummer) - D+5.
Methode en door de vervoerders verklaarde levertijd voor de overige landen:
a) Poolse Post:
- Standaard pakket (zonder pakket nummer) - 1-3 weken,
- Aangetekend pakket (met het pakket nummer) - 1-3 weken.
VI. Betaalmethoden:
18.De klant kan kiezen uit de volgende vormen van betaling voor de bestelde goederen geleverd op Pools grondgebied:
a) verzending onder rembours in geval van een bestelling die via de Poolse Post of DPD loopt. De uitvoering van de opdracht begint als de bestelling geplaatst wordt door de klant, deze optie is alleen beschikbaar in Polen,
b) Elektronische overschrijvingen (Przelewy24), een traditionele overschrijving of PayPal. Met deze vormen van betaling wordt de opdracht uitgevoerd na ontvangstbevestiging van de betaling door de bank of wanneer het geld is bijgeschreven op de rekening.
18.1 De klant kan kiezen uit de volgende vormen van betaling voor de bestelde producten met de levering buiten Pools grondgebied:
a) Een traditionele overschrijving, Skrill of PayPal.
VII. Klachten:
19. De klant heeft het recht om een klacht in te dienen op basis van de garantie, als het product fysiek defect is.
Een fysiek mankement is een afwijking van het product met de overeenkomst. Dit komt vooral voor, wanneer het item:
- geen eigenschappen heeft, die dit type product hoort te hebben
- geen eigenschappen heeft, waarover de Klant werd verzekerd door de Winkel of reclame
- niet geschikt is voor het doel waarover de klant de Winkel heeft geïnformeerd bij het sluiten van de overeenkomst, als de winkel geen bezwaar heeft geuit wat betreft zijn bestemming.
20. In het geval van een defect product, kan de klant een klacht indienen bij de winkel tijdens de garantieperiode en kan één van de vier onderstaande acties ondernomen worden:
- Het product omruilen voor een nieuw product;
- Reparatie van het product;
- Korting;
- Ontbinding van de overeenkomst
De keuze hangt af van de klant.
21. De winkel is verantwoordelijk voor het verkochte product, tot 2 jaar na de afgiftedatum .
De termijn kan niet worden ingekort, met uitzondering van tweedehands goederen, waarbij de Winkel zijn verantwoordelijkheidsperiode beperkt tot een jaar.
Tijdens dit jaar kan het vermoeden bestaan, dat het mankement er al was op het moment van de verkoop. Een dergelijke situatie maakt het makkelijker om een klacht in te dienen, aangezien de winkel hoort te bewijzen dat het mankement de schuld is van de klant.
Als u het mankement in een latere periode opmerkt, dat wil zeggen tussen de 12 en 24 maanden na aflevering van het product, moet de klant bewijzen dat het gebrek van het product al bestond op het moment van aankoop.
De winkel wordt vrijgesteld van aansprakelijkheid op grond van de garantie als de klant op het moment van het sluiten van de overeenkomst al wist over het mankement, bijv. het product werd verkocht met korting in verband met het mankement. Dit defect valt niet onder de reclamatie, maar er is wel een mogelijkheid van reclamatie, indien er een ander mankement verschijnt - die tijdens de aankoop onbekend was voor de klant.
22. De klant moet een verzoek in dienen bij de verkoper tijdens de garantieperiode binnen een jaar na de datum van het bemerken van het mankement - maar het beste is om onmiddellijk actie te ondernemen. Het is voldoende om de Winkel via e-mail te informeren over de reclamatie en het probleem precies te beschrijven.
De winkel overweegt de reclamatie binnen 14 kalenderdagen.
23. Alle geschillen met betrekking tot de door Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof geleverde diensten worden beslecht door de rechtbanken. De klant die een consument is, heeft de mogelijkheid om gebruik te maken van buitengerechtelijke manier van omgaan met klachten en claims bij het Permanente Hof van Arbitrage ODR (online dispute resolution) http://ec.europa.eu/consumers/odr
24. Producten verkocht in de winkel hebben geen garantie.
VIII. Het recht op het annuleren van de overeeenkomst
25. Volgens de huidige wetgeving, heeft de Klant het recht om de overeenkomst te annuleren binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen. De termijn van 14 dagen wordt gerekend vanaf de dag na de dag van ontvangst van de bestelling. De termijn om het contract te annuleren vervalt na het verlopen van 14 dagen, vanaf de dag na de dag waarop u of een derde persoon, anders dan de vervoeder en aangegeven door de Klant, in het bezit van het product is gekomen.
26. Om gebruik te maken van het recht tot het annuleren van de overeenkomst, hoort de Klant de Winkel te informeren over zijn/haar beslissing over het annuleren van de overeenkomst door middel van een eenzijdige schriftelijke verklaring. Om binnen de annuleringstermijn te blijven, hoeft de Klant slechts informatie te sturen via e-mail betreffende de uitvoering van het annuleren van de overeenkomst, waar de Klant recht op heeft, voor de vervaldatum van het annuleren van de overeenkomst.
27. De Winkel kan de terugbetaling tot de ontvangst van het product inhouden, of tot de tijd van het geleverde bewijs, afhankelijk van welke gebeurtenis er eerder plaatsvindt. De klant hoort het product onmiddellijk terug te sturen of terug te geven, in elk geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag, dat de winkel werd geïnformeerd over de contract annulering. De termijn houdt stand, als de Klant het product binnen 14 dagen terugstuurt. Het product moet naar het volgende adres worden gestuurd:
RUILEN EN TERUGGAVE
Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul.Poprzeczna 1/2
47-100 Strzelce Opolskie
De klant moet de directe kosten van het terugzenden van het artikel (kosten van verpakking en transportkosten) opbrengen.
De klant is alleen verantwoordelijk voor een vermindering van de waarde van items die werden gebruikt op een andere manier dan nodig was om de kenmerken, het karakter en de werking van de producten te bevestigen.
28. In geval van het opzeggen van het aanwezige contract, retourneert de winkel alle ontvangen betalingen, met inbegrip van de kosten van het geleverde product (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit de door de klant uitgekozen leveringsmethode anders dan de goedkoopste leveringsmethode die de winkel biedt), onmiddellijk en in elk geval niet later dan 14 dagen vanaf de datum, waarop de winkel informatie heeft ontvangen over het besluit om het recht uit te oefenen op de annulering van het aanwezige contract. De terugbetaling van de Winkel wordt overgemaakt naar het opgegeven bankrekeningnummer of PayPal nummer, tenzij de klant duidelijk akkoord is gegaan met een andere oplossing - in elk geval draagt de klant geen kosten in verband met de teruggave.
IX. Persoonlijke gegevens
29. Het opgeven van persoonlijke gegevens is vrijwillig, maar wel nodig bij het plaatsen van de bestelling. De klant heeft het recht op toegang tot zijn persoonlijke gegevens met de mogelijkheid om deze te corrigeren.
31. Privacybeleid volgens met: Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG. Meer over Privacybeleid.
32. Het verzamelen van persoonsgegevens wordt gemeld aan de Autoriteit Persoonsgegevens, onder het nummer : 028102/2013
X. Slotbepalingen
33.Niets in deze regeling is bedoeld om de rechten van de klant te ondermijnen. Het kan ook niet geïnterpreteerd worden op deze manier, aangezien in het geval van niet-naleving van een deel van de wet, de Winkel onvoorwaardelijke overgave aan, en toepassing van deze wet verklaart, in de plaats van de bestreden bepaling van het reglement.